2010年4月2日金曜日

シンガポールに行ってきました。Went Singapore.


空港のシャトルです。とても広いのでシャトルで空港内を移動します。
This is shuttle to arrival.Singapore airport is big , so we need trafic like that.

3月末にタイでのビザを取るためにシンガポールへ行ってきました。4日間、シンガポールのSANWA TENNIS ACADEMYでの研修も兼ねて。あまり観光する時間はありませんでしたが、マーライオンは見にいけました!
I went to Singapore to get VISA for being in Thailand this March ant trained at SANWA TENNIS ACADEMY for 4 days.I didnt have much time for sightseeing,but could went most famous place.It`s the Merlion.




正面の写真は有名なので、こちらは後ろ姿です。
did you ever see back of it?


お昼は銀だこでたこ焼き・焼そば・抹茶フラッペをごちそうになりました。

Ate octpus ball,Yakisoba,mattya flappe at GINDAKO.





越智コーチごちそうさまでした。

Thank you so much ,Mr.OCHI.

0 件のコメント:

コメントを投稿